Tuesday, January 4, 2011

kenapa aku sorang jer tak penah dapat BE???

itulah soalan paling getir dalam hidup saya semenjak mula berblogging dan mengenali nuffnang..yang naik heran tak turun2 nyer bila bw jer mesti aderla blogger2 yang citer hooray2 dapat BE kan..pastu tepikir..asal aku tak penah dapat?camana nak bagi dapat?ker sebab aku uduh nuffnang taknak bagi?hahaha..kalo benar begitu maka itu keji!teeett.

harini da puas menjelajah ke pelusuk negeri tapi tak tinggal jejak pon..baca sambil sengih2 n gelak2 mana yang kelakar tuw..tak baik betul..hehe..tapi saya perasan kenapa kua kat traffic tuw dye tulis me punya "kota bharu,perak" ar?i kota bharu kelantan laa..eh..Perak pon ada kota bharu eyh?baru taw..ker traffic tuw yang pepandae?hehehe..Perak pon Perak leerr...:p..tapi tu la nak gitaw nanti kalao kua kota bharu Perak kat live traffic korang..saya la tuu..bia pon sebenarnya blogger lain..kih3..

urm..nak citer lagi..lepas da penat tuu..masukla nuffnang alang2 kan..sajer tengok dana yang ada cukup tak wat beli eskrim mat kool..bila bukak tengok..whooahh..da bulih belanja orang da..tapi eskrim jerla..hahaha..pastu terus pikir..mana BE ni?manaaaa?ker ape benda BE tu?bestfren eva?haktuiii!hahaha..ghiler jahil..then tetiba tepikir..nak alih bahasa..click english kat atas nun..pastu tepampang la Buffered Earnings di situ!kah3..terus rasa bang+ang tetiba..

adoohaaaiiiiiiiiiiii..melayu nyer kau yana..haahahaha(gelakgolekgolekdahowhtaktahan)..bukan tak pandae base inggeris pon tapi sajer jer kan jadi bengap kejap..sajer jer tiap kali masuk nuffnang pilih 'bahasa malaysia'..kebangsaan betol la saya ni..kah3..bengang ngan diri sendiri teroooossssssss...lenkali korang cakapla dah dapat PT(pendapatan terumpuk)..kwa3..coiii!

huhuhu..ok korang..cukop2 la gelakkan saya..walaopon saya dapat B english UPSR, A untuk PMR, dan tetiba C untuk SPM..(murka kat pemeriksa!hahaha) tapi saya pasrah arini bagilah saya G!sekian wabillah hitaufik wal hidayah wassalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.
(terus jadi halim...^__^)



menyorok bawah meja selama 1jam.:p

3 comments:

Cahaya Aina said...

hehehe alhamdulillah dh ada kan...tk pe nnt blh dpt bnyk lgggggg..chaiyok k dear!!!

ZianaRazali said...

hehehe..thanks K.An..ni sesi mengaibkan diri sendiriwk..hik2..maluuu..
mudah2an murah rezki..amiin..:)

Redbloodsnow said...

Maybe lom rezeki lg kot dik. sabo je ea. nnti² ade lah BE tue :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...