Sunday, July 31, 2011

Melawat Mc Niey Keguguran


Mc Niey ni kawan baik aku since kami form 3..walaupun satu kelas sejak form 1 lagi tapi aku tak geng sangat dengan dia memandangkan masa primary sekolah kami lain2..tup2 masuk tingkatan 3 tetiba lak terkamcing..eceh..la ni memang bestfren forever la aku, dia, Cik Lat n Solat..see?nama nak vogue jer kan?hahaha..voguekerhapernya....


Bulan 3 hari tu dia kawin dengan cinta hati dia yang jugak kawan kami..9 tahun bercinta uols..ko mampu?dan aku attend la majlis kawin dorang tu..last dia mesej aku dia bagitau dia pregnant 5 minggu..kira bunting pelamin la kan..teruja lah aku nak dapat anak buah katakan..tapi baru2 ni dia balik call aku cakap misscarriage..pity her..takperlah belum ada rezeki kan..



Aku pergi visit dia lepas balik kerja..dia pulak baru balik dari umah mertua..alah sejengkal jer pun..masa aku pergi tu jiran2 dia pun datang jugak sama..abes kecoh rumahnya..tergelak2 jer aku..Mc Niey pulak kemain ko lasaknya..duduk nak terkangkang jer..dah ditegur dek maknya baru tersedar..dia cakap tak sakit tu yang duduk bersila suka hati jer..haha..makcik tu la yang paling kecoh sekali..abes pasal aku pun dikoreknya..alahai makcik..



Tu stokin tu pun si Napi,suami dia yang soh pakai katanya..dia kata buat apa lah soh aku pakai stokin..terus aku bidas..kau tu sakit..nanti masuk angin la weyh..nama jer misi tapi taktaw paper..hahahah..terus tersengih2 pempuan nih..semua dok marah dia..haha..kesian..tapi she's ok jer even miscarriage anak sulung..still tergelak2 while masing2 ungkit citer zaman sekolah2 dulu..hehe..sweeeeett..:)..rindunyaaa..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...