Tuesday, July 12, 2011

Perkhidmatan lorry transport lambat dan menyusahkan

As an admin yes tugas aku la kena ensure semua benda berkaitan barang order,make sure hantar bila,siapa yang arrange,siapa yang terima payment,siapa yang arrange courier,mana nak track barang,bila sampai blablabla..n hecklo even aku dah biasa buat semua ni tapi sikit sebanyak dalam hati aku tak suka buat benda remeh..tapi at the end bila semuanya da setel rasa waaaaaaaaaaaaaaaahhhh legaaaanya..hehehe..rasa seronok sebab dapat buat kerja dengan baik..ehem!:p


Kisah supplier pulak aku taktaw la motif dorang pakai transport yang tah aper2 lembab ya hazabnya nak hantar barang kat client..mungkin sebab dekat ngan ofis dorang,mungkin murah,mungkin dah biasa deal..mungkin jela semuanya..tapi kat kl macam2 courier ada kenapa dipilih yang tak bernas tu?by logic thinking la kan courier by Friday,Sunday shud be da received sini..Ini hari Selasa baru nak hantar..pukul 2,3 nanti pulak tu..weww..aku ni tak reti nak marah orang sangat lagi2 bukan barang aku pun..tapi yerla tertekan jugak la aku dah kerja aku..haih..

Dahla dari pagi aku dok cal kompeni dorang tak dapat ok..then terpaksa aku search internet la macam orang tak betul dah nak cari Kelantan punya cawangan transport tu..takder..mujur last2 aku cal dapat..mintak no fon untuk incharge sini..call dorang otw tapi nak anta barang lain2 dulu..huhu..benci ah..Mujur kampeni jarang2 jer deals ngan kampeni 'tu'..bermasalah la..please la utamakan customer than korang punya urusan nak senang jer..customer bayar semua kos what!haiya..eh terover pulek aku..hahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...