Wednesday, July 27, 2011

Tips Elak Durian Berbau Di Dalam Kereta

Nah..untuk yang suka sangat makan durian maka beli secara tamak isi muat2 dalam kereta tapi dalam masa yang sama.. taknak kereta berbau durian padahal sedap bau dia kan?pelik..haha..ni saya ada petua..waahh..



Petuanya adalah dengan meletakkan arang kayu kat dalam kereta korang..letakla berapa banyak pun..tapi seketul pun dah cukup..arang murah jer k tak mencekik macam harga gula..silalah cuba kalau nak kereta sentiasa berbau ambi pure walopun durian penuh bonet..eceh..


p/s : petua ni aku tak pernah cuba taw sebab tak pernah beli durian naik kereta..durian depan2 rumah aku jer pun..haha..ni petua dari Mustafa Kamal yang keluar dalam Fuhh! semalam eyh..:) :)

3 comments:

A.I.N said...

arang pon sesuai letak kat dlm peti ais, ilangkan bau hanyir ikan, peti ais bau fresh gitu. cewahhh:)

aNaYaNa said...

owhh..bagus2..petua baru saya dapat..hehe..

Anonymous said...

If some one wants to be updated with latest technologies afterward he must be pay a visit this web page and
be up to date all the time.

Look at my webpage - cellulite treatment reviews

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...