Monday, March 14, 2011

Kahwin My Fren;Maharani

Salam Petang..


Fuhhh..im a bit of sangat malas to keep updating this blog lorh..humphh..tidak ketahuan la kenapa..payah sangat ker nak buat satu2 entry ni Yana weyh???huhuhu...tapi seriusly i still love to bw to other blogs..but poor me coz baca jer semata2 tanpa tinggal jejak..ikhlas tu tak harap balasan traffix..ahaxs!


Okeh..cam biasa stori arini adalah berkaitan citer semalam..dari pagi tadi dok mengadap pc ni tapi aku tak tergerak pun nak update blog ni..tetiba time2 camni jugak nafsu aku datang (nak berblog la)..hehe


Semalam aku cuti semata2 nak attend majlis kahwin my best fren during sekolah menengah dulu..Maharani Ali..huuii..gah betul nama..sib baik cantik..sesuai ngan nama..hik2..


Kenapa beria aku cuti padahal kawan jer kawin?sebab kawan la aku rela bercuti..abes kalo dah kawan pun macam adik beradik camaner nak tak sampai hati untuk ambil cuti semata2 nak attend kawin beliau kan??haaa..kan dah berbelit2 aku cakap..huhu..yerla kawan2 yang kerja kat KL,Penang pun sanggup balik apa lagi aku kat kampong laman ni hah.


Gamba tak banyak sebab aku belum dapat dari camera dibah..tunggu beliau tagged kat fb je la..pakai camera dia jer padahal aku yang tukang tangkap gambo..memang suka lah aku bab fotografi ni..huhu..


left : dibah, aku, solat

Dalam kol 9 lebih Solat datang pikap aku..pagi2 buta lagi aku bangun..alahai..semangatnya..hehe..sampai2 sana Mc Niey(pengantin) dah siap bersedia dalam bilik..dah pinis mekap..simple jer mekap nya tapi nice..



pengantin membizi..

dalam kol 10 bertolak ke masjid..pengantin laki dah tunggu sana..aku ofcos kena heret ngan cik pengantin ni ikut dia naik kereta sama2 ngan Cik Lat sekali..


duduk : nazhi, ciklat, solat, silah, baju ijao(errkkk..aku taktaw nama aper sbb tak femes ms skolah..hehe)
belakang : adlin, arif
belakang sekali : mazwati, napi, aku, mc niey, che pah..ahahah..ssajer dok tengah2 tuh kasi dyorang rimas..keh2..


gamba sanding ramae2 ngan schoolmates neh..gamba nikah tunggu dulu la..belum dapat lagi..ni pun gamba blurr pakai nset arif yang baju kuning tuh haa..nset aku jangan harap..lagi nazak..hehe..



pengantin(mc niey& napi)
duduk : arif, ciklat, solat, aku, che pah


pengantin kenyang baru lepas makan beradab..kami pun kenyang tapi makan kat situ jer sambil borak gelak..borak gelak..haha..giler ah..tak abes2 perangai sengal tu kalo jumpa..


pengantin(mc niey& napi)
duduk : nazhi, ciklat, solat, aku, che pah

Ok tu jer yang aku dapat update setakat ni..Insyaallah bersambung..Insyaallah semangat aku kuat nak update blog n nak update new enty continuous..BE pun dah lama tak melekat sebab MALASSSS posting..huhuh..kesian..kesian..



1 comment:

Anonymous said...

Ahaa, its pleasant discussion regarding this article at this place at this weblog, I have
read all that, so at this time me also commenting at this place.



Look into my webpage :: laser cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...