Tuesday, March 29, 2011

Hujan, Takder line,Banjir Terengganu

Assalamualaikum sekalian umat Muhammad saw..:)


Apa khabar ya semua orang?ya Allah syukur sangat2 hari ni akhirnya dapat online..Sejak hari Khamis melalui hidup penuh sengsara sebab takder line internet..huhu..Jadi kejenya adalah eh kejap2 telelap..pantang takder orang kat ofis..haha..rasakan!


Sekarang ni hujan je memanjang kan..Aku tak perasan pun..Tapi bila ma cakap..Kalau selalunya time bulan 2,3, ni musim kemarau la..panas terik...hurmmm..betul jugak..tapi sekarang ni jarang dah boleh nampak matahari..matahari dah penat agaknya kan..jadi langit pun menangis..huhu..


Serius aku rasa takut ngan keadaan sekarang..Dahla Jepun belum reda tsunami ngan gempa buminya..ngan Myanmar lagi..Thailand la.. Dalam paper pulak dah minta kita berjaga2 sebab kemungkinan Malaysia pun akan berlaku gempa bumi mahupun tsunami..Ya Allah selamatkanlah bumi Malaysia dari sebarang bencana..


Tapi pagi tadi awal2 pagi lagi dah dapat call dari kakak aku yang tinggal kat kerteh nun dia cakap dah kena pindah sebab rumah naik air..fuuuhh..pestaim tuh..abisla petronas..pekerja semua tak dapat g kerja..kakak aku cakap laki dia yang kejutkan sebab sedar2 jer rasa macam basah..upenyer air da naik sampai dalam umah..abis semua laptop..nset ngan dokumen2 jer yang dia sempat selamatkan..kesiaannya..dahla kakak aku mengandung..anak2 lagi 3 orang..haih..sedih pulak aku..semoga diorang tak ape2 laa..semoga Terengganu dilindungi..



psstt...: aku nak uplod gamba..tapi internet masih dalam proses pemulihan kot..huuu..:(

2 comments:

Anonymous said...

It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to this superb blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your
RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will talk about this
blog with my Facebook group. Talk soon!

my weblog: best cellulite treatment

Anonymous said...

Hey there this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs
use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

Here is my homepage home cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...