Wednesday, March 16, 2011

Tsunami Jepun..i sympathize

"Jepun pernah melalui pelbagai cabaran selama ini tapi kami berjaya bangkit semula selepas semua itu.Saya yakin Jepun akan dapat melakukannya sekali lagi"-Masahiko Horie, Duta Besar Jepun ke Malaysia




Walau apa pun yang pernah berlaku antara kita dan Jepun pada suatu ketika dahulu..pada ketika aku masih belum wujud..pada saat aku lihat gambar2 dan baca sejarah Tanah Melayu yang pernah dihancurkan kalian, dan tika aku menitiskan air mata lihat gambar perjuangan nenek moyang kita dulu menyerang negeriku sendiri, Kelantan......


Sebagai manusia aku masih bersimpati terhadapmu wahai negara matahari terbit..Semoga rakyat Jepun tabah menghadapi semua ini..Hanya Allah yang Maha Mengetahui untuk setiap apa yang berlaku di atas muka bumiNya ini..

2 comments:

afiq. said...

betol betol...kesian dorg..dah la ramaiyang mnggl..

ZianaRazali said...

sama2 doa kesejahteraan negara kita..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...