Sunday, April 24, 2011

Kamera rosak..berbaloi ke riper..?



Dah lama sebenarnya kamera ni rosak..dia punya masalah tu skrin blank itam legam terus..tu gara2 kakak aku la terhempas..


Walaupun ni sebenarnya bukan kamera aku tapi abang ku punya tapi disebabkan ni lah satu2 khazanah yang ado..telebih sayang lah aku..walaupun tak canggih tapi dia punya picture is better than handset la kan..bluurrring je manjang..


So..aku rasa sayang la pulak kalo biar je..memandangkan aku tengah urgent nak pakai kamera jadi dok usha2 nak riper..tapi orang kata mahal sama macam beli baru?owhhh tidakkk..nak jer aku riper sendiri..hehehe

1 comment:

Anonymous said...

Thanks to my father who informed me regarding this weblog, this weblog is really awesome.


Have a look at my webpage; natural cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...