Wednesday, April 6, 2011

Arghhh...sakit kepala!!!

Huuu....tak tahan sakit kepala..selalu macam ni taw..kalo pepagi mandi tak basahkan rambut dan kepala merasa la aku pening2 nih arr..dalam ekon lagi..memang hazabbb..huhu..


Kenapa taknak basahkan rambut kan?yerla aku ni bukan rajin nak bangun pagi2 pastu nak tunggu dry kan rambut tuh dulu..oh memang tak kuasa..yang penting aku bangun mandi,iron bju terus pakai siap2 mekap sikit2 terus merempit g keje..begitulaahh..sebab tu selalu kena bebel..time tu nak pegi time tuh lah nak buat semua keje..ahaha..bukan aku la tuh kalo bangun pagi besiap awal2..memang weng..keh2..


Jadi setiap hari la akan aku memicit2 kepala sendiri..ubat memang aku tak ajar makan..jauhi dadah hidup sejahtera..hik2..memang aku anti ubat owh...unless demam or sakit teruk teruuukkk terrruuuuukk bebenor barula ku telan...kalo tak harammm..




Takpela..sakit sikit2..orang lain lagi macam2 sakit ada tabah je mereka kan?aku sakit kepala pun nak kecoh kat blog??huhuhu..bersyukur..sakit kepala jer..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...