Tuesday, June 28, 2011

Profile Lengkap Johan Ariff @ Botak


Nama : Johan Ariff Asari

Umur : 25 tahun

Asal : Pulau Pinang

Pendidikan: Diploma Kaunseling di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM), pernah mendapat pendidikan kelas tahfiz selama dua tahun di Batam dan Jambi, Indonesia.

Kebolehan: menghafal 1 setengah juzuk al quran

Seorang yang kelakar dan peramah, suka merendah diri

Watak Botak dalam Juvana : Botak ialah seorang remaja berusia 17 tahun, anak luar nikah yang menjadi mangsa dera bapa yang kaki botol.  Akhirnya Botak jadi suka  memberontak dan membuli.




p/s : Botak..walaupun awak jahat dan ganas tapi ramai gadis2 kat luar sudah terpikat dengan keganasan awak!..hwahahahaa..mana ada pempuan suka gangster?Botak betul2 dah jadi fenomena.^_~.

p/s2: Nak tengok botak lagiiiii..?pegi sini jer eyh..


Sources : sini

4 comments:

Mama Gee said...

mama yg bukan remaja lg ni pun suka tangkap minat sma dia...
tp kalo dia ade wambot...terus tak minat...hahahaaa

aien said...

haha butak itu seksi maaaa

Redbloodsnow said...

menyampah tgk dia dlm juvana taw. pandai dia bawa watak..hehehe

Anonymous said...

Howdy, I do believe your blog may be having internet browser compatibility problems.
When I look at your web site in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer,
it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, excellent site!

Feel free to visit my web site: laser cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...