Wednesday, October 20, 2010

hari ini 20102010

hohoho...hari ni 20.10.2010..
yer tarikh keramat untuk tahun ni lpas 10.10.2010 aritu..ari dato' angkasawan kawin aritu laa..arini xder orang nak kawin ker ek?kui3..ari rabu..orang keje kot..oh yer..orang yang kawin arini xtawla kot2 ader..tapi ade sedara saya meninggal arini..ma dapat call pagi tadi..tapi saya tak kenal pon saper..huu..family jauh2 la tu..perpon al-fatihah untuk arwah dan takziah untuk keluarga arwah.

urm..oh achik..beday mu arini eyh?he3..saya tak wish lagi beday beliau..achik ni kawan kat u dulu la..merangkap   bestahfren tebaik n paling selamber punyer..paling tak kisah orang nak kata aper n buat aper pon kat dia..mungkin trademark beliau 'biala Tuhan jer yang balas ape yang korang buat'..owh...sadis di situ..hehehe..
nati aku wish bday mu eyh..aku ttgal nset 2,2 kat umah..kat fesbuk pon mlas lg nk wish..hihi..sumer malas..tah hapor2..haiihh...

bfdey gurl yang paling tinggi tu eyh..he2..saya?ofcos yang oren2 itu..wa3..
ni masa grad housemate we ol,Lina.petangnya br turn kami..







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...