Monday, August 30, 2010

saman ??

salam..
apa kabar pemuasa2 semua..hi3..semoga tabah berpuasa..
cuaca kat cni skg agak panas mencekik..hoh..
tp usually malam2 ujan la bserta ribut..fuuhh..
urm..u ol ada tgok or dgr brite x smlam?
ada la bkait ngan taitel kat ats 2..
sy xsempat nak follow smlam juz dgr 'kepala' berita jer kat tv9 gtaw seorang eksekutif sebuah kolej swasta kalo xclap,
saman celcom axiata sbb merakam/mendedahkan sms yang dihantar n dye pnya voice talk...
if sy xclap jumlahnya 21juta..
wooo..bnyak geylat 2..
tp kalo pk2 balik cmaner bley sampae xslmat r..
abih tdedah sumer kat org..aishh..bahaya tu..
saya risao jgk..kot2 ada org nak sabotaj neh..hoh..ada ker?wink2..
tp lately da kurang guner celcom..lame da xbtopap..
bersawang sudae nsetkoo kot..kih2..
apapun kne cek balik la kisah berita 2..
sungguh sy shock smlam dgr tajuk dye..
ingat nak follow beritanya..tapi sy luper la sy g mane smpae sy bley tlepas brita 2..hik2..
sy xpg terawih pn smlam..
bcoz sy jaga rumah..he3..
adehh..tol2 luper neh..g maner yea...urrmmm...
adakah daku dah mncapai tahap hilang ingatan yang kronik???hohoh..TIDAAKK!!!
well..harap2 sy dan kawan2 semua selamatla dari gangguan..
maklumla bulan2 puasa ni harus menahan sabar..
kalo xde sabar mmg ler xley tahan..ke3..
ouh..dan juga..tadi kan sy dapat 1 sms kat my maxis number..
dari seseorang yang xdikenali n opecos no nye sy xknl..
no nye agak pelik cam no dari overseas kan pjang bgai..
mcm ni la lbey kurang..+625844665652157198(men tekan jer ni)..
dye pnya msg ayatnye lbey kurang mcani :
"kau tolong topapkan mak ke no 012-8..........jangan kat no ni
sbb ni no jarang pakae"..
lebey kurang g2 la..sy cam shock la..eyh sape ni..
sy ignore la..pas2 bl sy bkak inbox 2 balik msg td da loss..
waahh..apakah itu dugaan?hu3..
adakah itu tanda2 sms sy akan disabotaj?lalalala..
sy harap tidak..
ker ada pnah jadi bnda gni kat korang?
cam weird giler kan..
ada pas2 xder..chipsmore tol..
opfuli xder org nak mengkhianati daku di bulan yang mulia ni...
daku xwat jahat kat org..orang pun....jgnla buat jahat kat daku yer...



sekian.



lotsolova!

4 comments:

Al said...

Ada jugak bende pelik di bln pose ye

masalah teknikal je tu kalih
wat biasa je
tp tetap pelik,haha

aNaYaNa said...

haha..pelik Al..memang pelik..
tp bukan antoo eyh mane der antu blan pose..kih3..

IntanBerlian said...

HI DEAR. salam singgah.. salam kenal ye.. huhu dear, background kuning ni sakit mata.. susah nak baca...

aNaYaNa said...

salam kenal intan..
ehehe..striking sgt ker?ok je kot..he2..
suka wani2..
nt jumpe wane seswai i tkar yer..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...