Showing posts with label Blog Daku. Show all posts
Showing posts with label Blog Daku. Show all posts

Tuesday, October 18, 2011

Dapat 200!

Alhamdulillah dah menjengah ke angka 200..eh apakah itu?duit nuffnang kah?haha..kalo yang tuh tunggu saya anak 2 pun belum tentu dapat nilai ni kot..:p


Actually follower saya dah cecah angka 200..hehe..sikit jer kan nak heppi lelebih pulak..eh mestilah heppi sebab bukan senang taw nak dapat banyak nih..dahla blogger di pinggiran jer..dah lama dok tunggu dari angka 1 turn jadik 2..yerla 2 kan plural..nampak banyak walopun tak banyak..haha..



Saya dah lama berhasrat di dalam hati kalo saya dapat follower cukup 200 saya nak bagilah something untuk follower saya ke 200 tuh..dan akhirnya dah tercapai hasrat saya..:)


So, kepada Cik Bambam.........tahniah n terima kasih for being my lucky follower..hehe..Eh dia pun realize she jadik my 200 followers sbenarnya..



And terima kasih jugak untuk followers yang lain..tanpa anda pun tak jejak angka 200 nih..dan dah over 200 pun..hihihi..nanti jangan kecik ati lak tak bagi untuk korang sebab sebenarnya itu dah niat saya..heee..ada gak terpikir nak buat GA tapi haihh malu kot takdak orang join..hahaha..insyaAllah ada rezeki dan peluang lain kali saya bagi another gift plak yer untuk korang..hikhikhik..


Untuk Cik Bambam nanti emel saya (roziana_razali@yahoo.com) details untuk dapat gift tak seberapa dari saya ek..harap sudi lah yer..hihi..


Again terima kasih semua untuk semua followers @ flowers blog saya..heee..dengan korang semua saya dapat kongsi suka duka walaupun kita tak kenal each other tapi korang buat hari2 suram saya berbunga2..THANK YOU guys..love::

Thursday, August 25, 2011

Saya Follow eh Join This Site Kerana....

1) Dulu2 awal2 berblogging semata2 nak follower jer..traffic2 semua tak faham sekaro abuk..haha

2) Lepastu start blogwalking asal jumpa blog best saya follow..

3) Then if saya ggogle sumtim n terjumpa kat blog siapa2 n beliau saya follow..

Hurmm..apa lagi eyh..mungkin tu jelah yang dapat direfresh dek kepala beku ni..hahaha..walau apa cara sekalipun cara saya mem'follow' bloggers tangan saya adalah berat untuk taip 'saya follow awak..follow saya balik ya'..entahla rasa tak sesuai begitu..sesekali saya komen di entry salam perkenalan ataupun just klik button 'follow' or 'join this site' tu jer then leave..hehe..




Itu cara saya..cara korang tak kisahla kan..takniat nak kondem saper2..:)

Wednesday, July 13, 2011

Ooo..baru perasaan..Follow dah tukar Join this site pulak

curi tapi edit...hihi..

Kalau dulu semua sebut 'follow you..follow me back' begitu..sebab dulu butangnya 'follow'kan..sebab tu namanya follower..eh banyakla sebab aku..hehehe


Akan tetapi sekarang ni(bahasa jiwa bangsa), dah tukar lor...perasan di situ 'Join This Site' pulak..eh tapi dulu ia ada dua kan..yang bagian follow ada.kalo nak letak join this site pun ada..sekarang suda tukar yer..


Tapi aku masih confuse dulu motif join this site ni haper?follow tu aku tawla..then now follow2 dah takder..so takder u follow i follow lagi la..hek2..

Tuesday, July 5, 2011

Tak faham lah dengan blog nih!

Please tell me why selaluuuuu sangat blog ni kena reset password?dah berkali2 taw aku asyik bertukar pasword..nanti lama2 dah taktaw dah apa pasword lagi nak letak..aduis..mencih!




p/s : being such a very lazy dumb girl lah lately..arghhhh!

Sunday, July 3, 2011

Demam berdarah

Masuk miggu ni dah about 3 weeks dah dok soksek2 lap ingus nih..sampai colleagues aku pun tegur 'haii Na..tak abis2 lagi demam?lamanyaaaaaa'..lepas tu en Hisyam plak cakap aku antibodi lemah asyik demam jer..huhu..alah..biasala tengok la pulak cuaca skang macamana..plus aku kena ujan lagi kot time balik keje aritu..mungkinla..maklumla kereta honda aku takdok bumbung..hwahwa..


But syukurla demam selsema jer..tak pening2 kepala..kalo start dizzy2 jangan harapla aku nak bangun..merengek2 jerlah..nangis2 sampai ma aku rimas..pastu kalo makan ubat mulala uwekk..uwekk..haha..tah aper perangai la aku nih..harap2 tak turun kat anak2 masa depan..tak pasal2 jadi mangsa dera aku nanti manja sangat..hikhikhik..


Minggu lepas nak update blog sebenarnya..tapi puuuuuuuuas aku nak logon tak boleh ah..404 keluarnya..kenapa eyh?korang ada kena macam tu jugak tak?bengang jer aku..sampai termimpi2 pasal blog semalam..keh3..ingat nak citer pasal bola minggu lepas..tapi dah tak boleh,burn je lorh..


So malam ni RTM ada siar bola live.yeah!yeah!mahapla aku takdok astro..yerla kawasan line clear tak perlu astro kataku..hahaha..jadi excited melebih nak balik tengok bola petang nanti..apakah Malaysia mampu tewaskan Taiwan di tempat lawan?samo2 kito tengok..ecehh..da macam Hasbullah Awang dah..kui3..


muka demam takley blah....:p


p/s : Benci jer dengar pasal bolasepak wanita!tah paper..

Thursday, May 26, 2011

Kegedikan melanda

Yes!yes!yes!i admit that im gedik!so what?


Ahaxs!oiiii..pempuan jangan dok propa sangat la..gedik tang mana tak taw la..ekekeke..kot ada orang kata aku gedik ker mana taw kan?di luar bidang kuasa ku..ohhhh..


Yang gedik betulnya layout blog nih..kui3..bertukar baju lagi..maknya ni cam tak puas ati tengok baju sama jer..haha..aku tak puas ati lagi dengan layout blog aku ni..tapi takper..seloow..seloooww..aku belajar..nak tanya malu..tu la kau Yana..malu bertanya sesat jalan..tsssskkkk...:p


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...